Zoeken

Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type

Zoek op: trainingevenementnieuws

Veelgestelde vragen

Beleid omtrent coronavirus (COVID-19)

  • Gaan de 4YoungPeople evenementen door?

    Alle klassikale cursusbijeenkomsten, in ieder geval tot en met 20 mei, gaan niet door.

    De gezondheid van onze cursisten, docenten en andere medewerkers is onze hoogste prioriteit. Bijeenkomsten zijn opnieuw ingepland of vinden online plaats. We hebben alle betrokkenen hiervan op de hoogte gebracht.

    Per training kijken we naar een passende (online) oplossing. Mocht de training online niet van start kunnen gaan, dan wordt het evenement doorgeschoven naar het najaar of krijgen deelnemers hun geld terug.

Vragen voorafgaand aan een evenement

  • Ik heb een ticket gekocht, maar geen bevestiging ontvangen

    Soms komt het wel eens voor dat je niet meteen een bevestigingsmail ontvangen hebt. Wij verwerken de inschrijvingen zelf, dit kost soms wat tijd. Mocht je 48 uur na de betaling nog steeds geen mail hebben ontvangen, stuur dan een mailtje naar info@4youngpeople.nl of bel naar 030 – 755 18 90.

  • Ik heb een ticket gekocht, maar ik wil het graag annuleren

    In principe is je betaling bindend. Mocht je onverhoopt verhinderd zijn voor één van onze evenementen, dan hanteren we de volgende regels:

    Als je meer dan een week voordat de training start annuleert, geven we je de keuze om:

    • Het inschrijfgeld voor 100% om te zetten in een tegoed
    • Óf 50% van het inschrijfgeld in een bedrag terug te krijgen

    Als je binnen zeven dagen vóór de aanvang van het evenement de inschrijving annuleert, krijg je geen geld terug, noch maak je aanspraak op een vervangend evenement of tegoed.

    Bij een evenement dat uit meerdere trainingsdagen bestaat (bijvoorbeeld een Masterclass) nemen wij de start van de eerste training als aanvang voor het evenement.

  • Het evenement is uitverkocht! Wat kan ik nu doen?

    Helaas is er geen plek meer beschikbaar. Wel kunnen we je plaatsen op de wachtlijst. Dit houdt in dat je een mailtje ontvangt wanneer er een plekje vrij komt of wanneer deze training weer op het programma verschijnt. Wil jij graag op de wachtlijst geplaats worden? Mail dan je naam, geboortedatum, de titel en datum van de training waarbij je graag aanwezig wilt zijn, naar: info@4youngpeople.nl

Vragen over tickets aanschaffen

  • Wat is het verschil tussen een particulier- en zakelijk ticket?

    Koop jij als individu een ticket voor één van onze evenementen? Kies dan voor het particuliere tarief. Ga jij jouw ticket(s) declareren bij je werkgever, dan vragen wij jou om een zakelijk ticket aan te schaffen.

  • Kan ik ook (meerdere) tickets aanschaffen op factuur?

    Ja, dat is mogelijk! Mocht je (zakelijke) tickets op factuur willen ontvangen, stuur dan een mailtje naar info@4youngpeople.nl. Vermeld hierin:

    • De naam van de organisatie
    • De namen van de deelnemers en hun geboortedata (dit is nodig om de inschrijving te verwerken)
    • Het bijbehorende adres waar de factuur naar verstuurd mag worden
  • Kan ik na het aanschaffen van een ticket nog ruilen voor een andere training?

    Binnen 24 uur kun je nog wisselen van training, indien er nog een plek beschikbaar is. Neem hiervoor contact met ons op.

  • Kan ik ook een ticket cadeau geven?

    Ja, dat kan zeker! Je kunt ons mailen met het bedrag waar je graag een cadeaubon voor zou willen ontvangen en of je dit graag fysiek of digitaal wilt ontvangen. Op de cadeaubon staat een (kortings)code om het ticket te verzilveren. Je ontvangt van ons een factuur voor je aankoop.

  • Gaan de 4YoungPeople evenementen door?

    Alle klassikale cursusbijeenkomsten, in ieder geval tot en met 20 mei, gaan niet door.

    De gezondheid van onze cursisten, docenten en andere medewerkers is onze hoogste prioriteit. Bijeenkomsten zijn opnieuw ingepland of vinden online plaats. We hebben alle betrokkenen hiervan op de hoogte gebracht.

    Per training kijken we naar een passende (online) oplossing. Mocht de training online niet van start kunnen gaan, dan wordt het evenement doorgeschoven naar het najaar of krijgen deelnemers hun geld terug.

Praktische vragen tijdens een evenement

  • Wat als ik één avond van een reeks trainingen niet aanwezig kan zijn?

    Laat van te voren duidelijk weten wanneer je niet aanwezig kunt zijn door te mailen naar info@4youngpeople.nl of te bellen naar 030 -755 18 90. Wij houden de trainer op de hoogte van jouw afwezigheid. Mocht je bij een bijeenkomst afwezig zijn en het is niet de eerste, stem dan samen met de trainer af hoe je de lesstof toch tot je kunt nemen.

     

     

  • Waar vinden de evenementen plaats?

    De evenementen vinden plaats op verschillende locaties. Per evenement kun je onder het kopje ‘praktische informatie’ zien om welke locatie het gaat. Als je op de locatie klikt vind je een routebeschrijving, een kaart van Google Maps en een foto van het gebouw.

  • Hoe laat van te voren moet ik aanwezig zijn?

    De trainingen starten met een gezamenlijke opening op de genoemde tijden. Na ongeveer 10 minuten starten de trainingen. Ga je het niet redden?  Bel ons dan even, zodat we de trainer hiervan op de hoogte kunnen stellen. Het mobiele nummer ontvang je in de praktische mail. De praktische informatie ontvang je een week voor aanvang van de training.

  • Waar kan ik parkeren?

    Klik op de informatie van de locaties om te zien waar je kunt parkeren.

Overige vragen