Veelgestelde vragen

Vragen voorafgaand aan een evenement

  • Ik heb een ticket gekocht, maar geen bevestiging ontvangen

    Soms komt het wel eens voor dat je niet meteen een bevestigingsmail ontvangen hebt. Mocht je 24 uur na de betaling nog steeds geen mail hebben ontvangen, stuur dan een mailtje naar info@4youngpeople.nl of bel naar 030 – 755 18 90.

  • Ik heb een ticket gekocht, maar ik wil het graag annuleren

    In principe is je betaling bindend. Mocht je onverhoopt verhinderd zijn voor één van onze evenementen, dan hanteren we de volgende regels:

    Als je meer dan een week voordat de training start annuleert, geven we je de keuze om:

    • Het inschrijfgeld voor 100% om te zetten in een tegoed
    • Óf 50% van het inschrijfgeld in een bedrag terug te krijgen

    Als je binnen zeven dagen vóór de aanvang van het evenement de inschrijving annuleert, krijg je geen geld terug, noch maak je aanspraak op een vervangend evenement of tegoed.

    Bij een evenement dat uit meerdere trainingsdagen bestaat (bijvoorbeeld een Masterclass) nemen wij de start van de eerste training als aanvang voor het evenement.

  • Het evenement is uitverkocht! Wat kan ik nu doen?

    Helaas is er geen plek meer beschikbaar. Wel kunnen we je plaatsen op de wachtlijst. Dit houdt in dat je een mailtje ontvangt wanneer er een plekje vrij komt of wanneer deze training weer op het programma verschijnt. Wil jij graag op de wachtlijst geplaats worden? Mail dan je naam, geboortedatum, de titel en datum van de training waarbij je graag aanwezig wilt zijn, naar: info@4youngpeople.nl

Vragen over tickets aanschaffen

Praktische vragen tijdens een evenement

  • Wat als ik één avond van een reeks trainingen niet aanwezig kan zijn?

    Laat van te voren duidelijk weten wanneer je niet aanwezig kunt zijn door te mailen naar info@4youngpeople.nl of te bellen naar 030 -755 18 90. Wij houden de trainer op de hoogte van jouw afwezigheid. Mocht je bij een bijeenkomst afwezig zijn en het is niet de eerste, stem dan samen met de trainer af hoe je de lesstof toch tot je kunt nemen.

     

     

  • Waar vinden de evenementen plaats?

    De evenementen vinden plaats op verschillende locaties. Per evenement kun je onder het kopje ‘praktische informatie’ zien om welke locatie het gaat. Als je op de locatie klikt vind je een routebeschrijving, een kaart van Google Maps en een foto van het gebouw.

  • Hoe laat van te voren moet ik aanwezig zijn?

    De trainingen starten met een gezamenlijke opening op de genoemde tijden. Na ongeveer 10 minuten starten de trainingen. Ga je het niet redden?  Bel ons dan even, zodat we de trainer hiervan op de hoogte kunnen stellen. Het mobiele nummer ontvang je in de praktische mail. De praktische informatie ontvang je een week voor aanvang van de training.

  • Waar kan ik parkeren?

    Klik op de informatie van de locaties om te zien waar je kunt parkeren.

Overige vragen